El diumenge dia 2 de juliol dos equips de bàsquet del C. E. Horitzó van participar en el torneig de 3 x 3 organitzat per l’Ajuntament de Terrassa en col.laboració amb FUPAR i el C. N. Terrassa.
El torneig va consistir en un quadrangular entre els equips A i B del C. E. Horitzó i els equips A i B del Pingüí Fupar.
La classificació final, tot i que no era important per tractar-se d’un torneig de Festa Major, va ser la següent:
1er. classificat: C. E. Horitzó «A» (Juan Pareja, Jordi Cuevas i Fidel Peña)
2on classificat: Pingüí Fupar «B»
3er. classificat: C. E. Horitzó «B» (Josep M. Cuevas, Alexandra Ferré i Efrain Escalona)
4rt. classificat: Pingüí Fupar «A»
En definitiva, va ser un excel.lent matí de bàsquet i de Festa Major a Terrassa.
Leave a Reply