L’equip «A» de bàsquet tanca la temporada guanyant el torneig FEM a Mataró

El primer equip de bàsquet del Club Esportiu Horitzó es va endur el Torneig Dis-Santes que va organitzar el Club FEM de Mataró el passat dissabtre 21 de juliol. El torneig, desenvolupat en un bon ambient de bàsquet adaptat, va tenir lloc al Pavelló Josep Mora d’aquest municipi.

Juntament amb el C. E. Horitzó «A» també van participar el C. B. Vila de Montornés, el C. Fedamar Joventut de Badalona «B» i el Club FEM, com amfitrió del torneig.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.