Els equips de bàsquet engeguen la temporada del Club Esportiu Horitzó

La temporada 2023-2024 ja ha començat pel Club Esportiu Horitzó. I ho han fet amb els inicis dels entrenaments dels tres equips de bàsquet que actualment te el club: els dos de discapacitats intel.lectuals i el nou equip de cadira de rodes que s’anomenarà “HORITZÓ SANT JORDI“, ja que en aquest conjunt hi col.labora activament el CEB Sant Jordi de Rubí.

Aquest equip encara està en construcció i tenim vacants per a les jugadores i jugadors que en vulguin formar part.

Pel que fa al primer equip de bàsquet, el conjunt de Guillem Pereda assistirà a un torneig amistós que, organitzat pel CEB Sant Jordi, es disputarà el proper dia 16 de setembre al Pavelló de La Llana de Rubí. En aquest torneig s’enfrontarà als equips junior femení del CEB Sant Jordi i el CB Matadepera.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.