Un grup d’estudiants de l’Alberg Vallparadís visita el nostre club

Un grup d’estudiants del curs de formació d’auxiliar en serveis de neteja del projecte #Singulars23 ha visitat les nostres instal.lacions del Club Esportiu Horitzó a Rubí. Aquest curs està organitzat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i va dirigit a joves d’entre 16 i 29 anys amb discapacitat intel.lectual i/o malaltia mental.

El curs està impartit per professionals de l’Alberg Vallparadís de Terrassa. Concretament, la seva formadora Alícia i la tutora del grup Sara Parra han estat les acompanyants del grup de 9 estudiants que ens ha visitat.

Tots ells han estat rebuts per la Coordinadora d’Activitats de l’entitat Míriam Roca, i pel president del club Josep Bernabeu, que els ha explicat el funcionament de l’entitat i tota l’estructura d’activitat física adaptada que actualment té el Club Esportiu Horitzó.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.