Tres noves activitats d’iniciació es posen en marxa aquesta setmana

Després d’una dura tasca que s’ha realitzat desde la coordinació del Club Esportiu Horitzó durant els mesos de setembre i octubre, aquesta setmana es posaran en funcionament tres nous grups d’iniciació que vénen a complementar i a engrandir els que ja existien. Són els següents:

  • Grup de Tractaments Aquàtics Individuals (TAI) de Sabadell: Es realitzarà tots els dissabtes conjuntament amb el Grup d’Iniciació de Natació a la piscina del Club Tennis Sabadell. Actualment només hi ha cabuda per un usuari.
  • Grup de Natació Terrassa 4: Després de generar una llarga llista d’espera hem aconseguit una hora setmanal més de natació adaptada gràcies al C. N. Terrassa. Es fa els dissabte de 12:20 a 13:20 hores del migdia, amb tres dels monitors que fan els grups anteriors. La capacitat màxima serà per uns 8 usuaris.
  • Multiesport Terrassa 3: Un nou grup de multiesport començarà a funcionar aquesta mateixa setmana ubicat a l’Escola Les Arenes de Terrassa, tots els dijous de 18 a 19 hores. Tindrà capacitat per a uns 8 nens i nenes amb discapacitat intel.lectual, que estaran tutel.lats per dos tècnics en esport adaptat.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.