Quarta jornada de Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes 3×3

El diumenge 1 de març s’ha disputat la quarta i última jornada de la Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes en la modalitat de 3×3, al Pavelló del Congost de Granollers. Aquesta jornada ha comptat un cop més amb la participació de l’Horitzó Sant Jordi de Rubí.

L’equip rubinenc ha millorat sensiblement les actuacions de jornades passades i s’ha mostrat més competitiu i lluitador. Els integrants de l’equip han estat Carles Millera, Salvador Pi i Antonio Martín.

I així és com ha arribat la primera victòria de la temporada, davant el C. B. Mollet blanc, per un tanteig de 5 a 1 i realitzant un partit pletòric en defensa i contundent en atac. El segon partit, davant el C. B. Mollet negre, l’ha perdut per 9 a 5, tot i que l’ha competit de principi fins al final. I en el darrer partit, també ha perdut, contra el FEM Mataró, per un resultat de 7 a 3, i és on s’ha vist l’equip més cansat per l’esforç físic fet anteriorment.

Ara, caldrà esperar la fase final que es disputarà el proper 14 de març a Mataró.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.