L’Horitzó Can Mir fa un tastet de futbol sala a Terrassa

L’equip de futbol 7 Horitzó-Can Mir ha estat convidat el passat dissabte dia 4 de gener a un torneig de futbol sala organitzat pel CSMA Egara futsal a la pista Johann Cruyff de Terrassa en el què, a mes de l’equip local i de l’Horitzó-Can Mir hi han participat un equip de nois de l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa i l’equip de diversitat funcional de la U.E. Cirera de Mataró.

L’equip rubinenc no es va sentir còmode en cap dels partits que va disputar, va estranyar molt les mesures de la pista i les regles d’un esport que no és el que aquests jugadors practiquen habitualment. Malgrat aquest fet, van jugar amb moltes ganes i van deixar en bon lloc els clubs que coordinen l’equip. A més, Rubén Martín, jugador de l’Horitzó-Can Mir va ser escollit com a MVP del torneig.

Tot i que els resultats són el menys important, aquests van ser els de l’Horitzó-Can Mir:

Horitzó Can Mir -1- CSMA Egara futsal -3-

Horitzó Can Mir -2- IES Santa Eulàlia -6-

Horitzó Can Mir -0- U. E. Cirera -2-

Moltes gràcies al CSMA Egara futsal per convidar-nos al torneig de futbol sala i per gaudir amb nosaltres d’un magnífic espectacle d’esport inclusiu.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.