Exhibició de boccia i goalball a l’INS Pere Calders de Cerdanyola

Amb l’inici de l’any 2025 comencen els actes de divulgació d’esport adaptat a les diferents escoles i instituts que ens ho sol.liciten.

El dimarts 28 de gener hem desplaçat dos tècniques a l’Institut Pere Calders de Cerdanyola del Vallès per tal de fer un tast de dos dels esports adaptats més populars, la boccia i el goalball. Hi han participat tres grups de 1er. d’ESO d’uns 20 alumnes cada grup, amb els següents horaris:

De 8,15 a 9,15 h – Grup 1C
De 9,15 a 10,15 h – Grup 1A
De 10,15 a 11,15 h – Grup 1B

Tots ells tutelats per les tècniques del Club Esportiu Horitzó Viviana Díaz y Patricia Oliva, acompañades per la voluntària de suport Anna Martínez.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.