Doble victòria en la primera jornada de Lliga Catalana de l’ACELL

El dissabte 24 de gener es van iniciar les Lligues Catalanes de bàsquet per a discapacitats intel.lectuals en les seves diferentes categories. Va ser una jornada profitosa pels dos equips del Club Esportiu Horitzó que van aconseguir la victòria en els seus respectius partits.

1a. Divisió: C. E. Horitzó “A” -29- Rel Shooter -19-

Tot i que no va jugar un bàsquet fluïd com ens té acostumats, el primer equip del C. E. Horitzó va aconseguir una bona victòria davant d’un rival complicat de doblegar. Cal destacar els 17 punts de José Roldan que, després d’un inici dubitatiu, va acabar per asentar-se a la pista i fer un bon partit. El tercer quart va ser el que va decantar el duel a favor dels vallessans amb un parcial favorable de 14 a 3. Bon resultat per començar la lliga.

5a. Divisió: C. E. Horitzó “B” -32- Encert Panteres Grogues -19-

Primer triompf de la temporada per l’equip “B” del C. E. Horitzó, que va doblegar un bon rival a base de contraatacs ben dirigits per Helena Corbella, que va ser autora de 14 punts. Va estar ben acompanyada per Daniel Latre que en va fer 10 i per la lluita constant en defensa de Cristian Menjíbar. Aquesta victòria ha de servir com a punt d’inflexió per l’equip “B” ara que ja coneix el camí de guanyar partits.

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*


Informació bàsica sobre protecció de dades Veure més

  • Responsable: Club Esportiu Horitzó 1994.
  • Finalitat:  Moderar els comentaris.
  • Legitimació:  Per consentiment de l'interessat.
  • Destinataris i encarregats de tractament:  No se cedeixen o comuniquen dades a tercers per prestar aquest servei. El Titular ha contractat els serveis d'allotjament web a Nominalia que actua com a encarregat de tractament.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades.
  • Informació Addicional: Podeu consultar la informació detallada a la Política de Privacitat.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.